9,69 €
STEAM užduotys 5-6 klasei
STEAM užduotys 5-6 klasei
9,69 €
  • Turime sandėlyje
Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant. STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose. Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiška…
9.69

Atsiliepimai

Aprašymas

Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant.

STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose.

Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiškai pažvelgia į temą, susipažįsta su pristatoma problema ir ieško jos sprendimo būdų – konstruoja ir programuoja technologinį įrenginį (prototipą).Taip jie teoriją taiko praktikoje, o technologijos tampa patrauklia mokymosi priemone pasauliui pažinti.

Nagrinėdami temas mokiniai nejučia mokosi programuoti. Mažo kompiuteriuko micro:bit galimybės įkvepia, o programavimo kalba tampa viską jungiančia nesudėtinga dėlione.

Nusiteikite įdomiai kelionei!

9,69 €
Turime sandėlyje
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,48 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant.

STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose.

Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiškai pažvelgia į temą, susipažįsta su pristatoma problema ir ieško jos sprendimo būdų – konstruoja ir programuoja technologinį įrenginį (prototipą).Taip jie teoriją taiko praktikoje, o technologijos tampa patrauklia mokymosi priemone pasauliui pažinti.

Nagrinėdami temas mokiniai nejučia mokosi programuoti. Mažo kompiuteriuko micro:bit galimybės įkvepia, o programavimo kalba tampa viską jungiančia nesudėtinga dėlione.

Nusiteikite įdomiai kelionei!

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%